Activitats

Participació de la FIMA a BOBCATSSS 2022

Aquesta setmana, del 23 al 25 de maig de 2022, s’ha celebrat a Debrecen (Hongria) BOBCATSSS 2022, el congrés internacional adreçat als estudiants i professors de Gestió d’Informació i Documentació Digital d’arreu. Enguany han participat a BOBCATSSS dos estudiants i un professor de la nostra Facultat.

La representació de la FIMA al BOBCATSSS 2022 ha presentat les següents comunicacions:

• «Codeclub and the importance of workshops in public libraries» de l’estudiant del grau d’Informació i Documentació Sergi Gilabert;
  • «FAIR data: history and present context» de l’estudiant Ana Carballo-García i el professor Juan-José Boté; i
  • «Analysis of Spotify Spanish spoken profiles in Twitter», també de Juan-José Boté.

La comunicació de Carballo i Boté, a més, va guanyar el premi a la millor comunicació presentada. També, Cristóbal Urbano, professor de la Facultat, va guanyar el premi BOBCAT of the Year, que anualment reconeix la trajectòria d’una persona vinculada al congrés i la disciplina. En aquest, cas, Urbano, en els primers anys de BOBCATSSS, va contribuir-ne a la consolidació i a la participació continuada d’estudiants i professors de la Facultat.

Està oberta la convocatòria per al proper BOBCATSSS 2023, que tindrà lloc a Oslo (Noruega) el gener de l’any vinent.
Animeu-vos-hi!