Professorat

Pedro Rueda participa en un taller a Lió (França)

El grup Sammelband, coordinat pel professor Malcolm Walsby (Enssib, Université de Lyon) ha organitzat el seu Winter Workshop a Lió (França) els dies 28-29 de novembre de 2022 organitzat pel Centre Gabriel Naudé, amb la participació del professor de la nostra Facultat Pedro Rueda Ramírez i les bibliotecàries Marina Ruiz Fargas i Núria Cangròs i Alonso de la Biblioteca del CRAI Fons Antic. L’esdeveniment és part d’un projecte Pack Ambition International de la regió Alvèrnia-Roine-Alps per crear connexions de recerca nova entre Lió i Barcelona. El Winter Workshop s’ha ocupat de temes de marques de propietat del llibre i volums facticis (Sammelbände) a les biblioteques i tindrà continuïtat en una nova trobada que se celebrarà l’any 2023 a Barcelona en el marc del projecte de col·laboració amb l’Enssib.