Postgrau de Llibreria: preinscripció oberta

Ja és oberta la preinscripció per accedir a la novena edició del postgrau de Llibreria de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals, que començarà el proper setembre. Aquest postgrau, de 30 crèdits, ofereix un conjunt de coneixements propis del sector de la llibreria, útils per treballar en aquest sector cultural.

Les classes tenen lloc de mitjan setembre fins a l’abril (dilluns i dimecres a la tarda) i van seguides de les pràctiques obligatòries de 100 hores en una llibreria, sota la supervisió d’un tutor. Per a més informació, vegeu la pàgina web de la Facultat.

El postgrau va començar el curs 2012-13, organitzat conjuntament pel Gremi de Llibreters de Catalunya i la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals. Es programa biennalment, alternant els anys que no es fa amb una formació de reciclatge i aprofundiment, destinada a professionals en actiu. La preinscripció es porta a terme en línia, a partir d’aquesta pàgina web. Cal seguir les instruccions que s’hi indiquen. Hi ha temps fins el 21 de juny.