Activitats

Premis als millors TFG i TFM amb perspectiva de gènere

La Unitat d’Igualtat de la UB convoca per primera vegada els Premis al millor TFG i TFM amb perspectiva de gènere, finançats pel Vicerectorat d’Igualtat i Acció social. El premi vol fomentar la integració de la perspectiva de gènere a la recerca i a la docència, i visibilitzar la recerca en gènere que fa l’alumnat.

Tal com s’exposa a les bases, hi pot participar l’alumnat que hagi defensat el seu treball a la Universitat de Barcelona durant el curs lectiu 2018-2019, quan el treball hagi estat qualificat amb una nota mínima de 8. El termini de lliurament del treball finalitza el 20 de juliol.

El procediment per poder presentar el treball consta de dues fases: En la primera fase, el sistema demanarà que l’alumne es registri posant les seves dades bàsiques i pujant l’expedient acadèmic per tal de poder acreditar la nota del treball. Una vegada s’hagi registrat el sistema li enviarà un codi d’identificació al correu que hagi indicat. Tot seguit, haurà de passar a la segona fase i dipositar el seu treball, el qual quedarà identificat pel codi que se li ha atorgat. D’aquesta manera, es garanteix l’anonimat en tot el procediment. En aquest sentit, és important recordar que al treball no ha de constar cap dada que l’identifiqui.

Bases

Formulari