Professorat

Presència de la Facultat a CRECS 2017

Els dies 4 i 5 de maig, va tenir lloc al campus de Cuenca de la Facultad de Humanidades y Ciencias de la Educación de la Universidad Castilla-La Mancha la 7a Conferencia sobre Calidad de Revistas de Ciencias Sociales y Humanidades (CRECS 2017) que organitza El profesional de la información. Enguany, el tema de les jornades va ser: «Gestión, postpublicación e impacto social y académico». Com ja és habitual, la Facultat hi va tenir una notable presència. Hi van ser presents Aina Borràs, alumna de doctorat, que va presentar conjuntament amb Mario Pérez-Montoro la comunicació «Marketing digital y visibilidad web para revistas especializadas en ciencias de la información y la comunicación» i Ernest Abadal i Javier Guallar hi van moderar respectivament les taules rodones «Acceso abierto e impacto social de las revistas» i «Impacto académico y citación». Al seu torn, Mario Pérez-Montoro va moderar la sessió dedicada a Web of Science.

Durant les jornades, es va presentar l’edició 2017 de l’Anuario ThinkEPI en el qual hi consten 28 ressenyes publicades al Blok de BiD que edita la nostra Facultat.