Professorat

Presència de la Facultat a la CRECS 2013

Avui, 9 de maig, ha tingut lloc a Sevilla la tercera Conferencia sobre Calidad de Revistas de Ciencias Sociales y Humanidades (CRECS 2013). El degà, Ernest Abadal, i el professor Javier Guallar formen part del seu Comité Científic, i Mario Pérez-Montoro ha participat, com a director de la nostra revista BiD, a la taula rodona «Gestión y financiación de revistas» que ha moderat Javier Guallar. Pel que fa a les comunicacions, els professors Josep-Manuel Rodríguez-Gairín i Marta Somoza han presentat «MIAR 2013: hacia un entorno colaborativo de autores, editores y evaluadores de revistas de ciencias sociales» i Melba Claudio, alumna de doctorat,  juntament amb Anna Villarroya,  «Aproximación a la dimensión económico-financiera de las revistas científicas españolas».