Campus

Presentació del nou curs d’especialització en Gestió de Llibreria als llibreters valencians

A iniciativa de la Fundació FULL, Fundació pel Llibre i la Lectura de València, l’Escola de Llibreria proposa un nou curs d’especialització: el títol d’expert en Gestió de Llibreria (FULL) per al curs 2021-2022, una formació de postgrau universitari dissenyada per a les necessitats dels llibreters en exercici de la Comunitat Valenciana, preferentment, però oberta també a llibreters d’altres comunitats.

La presentació havia de tenir lloc a Benicarló el passat 7 de juliol, però el repic de la pandèmia va fer que aquesta sessió es posposés, i finalment va tenir lloc virtualment el dimarts 27 de juliol davant dels llibreters valencians que s’hi van connectar.

La presentació va anar a càrrec de Manel J.M. Romero, secretari de FULL, Marc Senabre, coordinador del curs per part de FULL, Lluís Agustí i Amadeu Pons, director i coordinador de l’Escola de Llibreria, respectivament.

L’objectiu d’aquest curs és actualitzar i aprofundir els coneixements tècnics i de gestió de les llibreries, per tal de millorar-ne el rendiment. La Fundació becarà fins a 15 llibreters de llibreries valencianes que siguin admesos al curs.