Presenta’t al concurs per dissenyar la carpeta de la UB!

Per onzè any consecutiu, s’ha convocat el concurs per elegir el disseny de la carpeta que reben els estudiants de la UB quan formalitzen la matrícula. Poden optar-hi tots els alumnes matriculats durant el curs 2016-17, en estudis de grau, llicenciatura, diplomatura, màster o doctorat.

Encoratgem des d’aquí els estudiants de la Facultat a participar-hi: precisament la carpeta que van lluir el curs 2015-16 tots els estudiants de la UB havia estat dissenyada per Víctor Granados Luque, alumne del grau de Comunicació Audiovisual!

El termini per presentar les propostes acaba el 24 de febrer de 2017. A partir de llavors, un jurat triarà els finalistes (com a màxim 10), i el 8 de març farà públic el seu veredicte a través de la web del concurs. Finalment, els membres de la comunitat universitària (estudiants, professors i personal d’administració i serveis) podran escollir, mitjançant votació electrònica, el disseny guanyador. El resultat de la votació es donarà a conèixer en un acte públic que tindrà lloc a l’Edifici Històric. Podeu consultar aquí les bases completes de la convocatòria.