Professors de la Facultat a tribunals de tesis a la UB, a la UGR i a la UPF

Avui, 21 de gener, el doctorand Joan Batlle ha defensat a la Facultat la tesi Benchmarking of local e-government services and its applicability to smart city services, i el professor Cristóbal Urbano ha estat un dels membres del tribunal, juntament amb David Sancho Royo (UPF) i Josep Maria Coll Morell (URL).

El passat 15 de gener, el professor Ernest Abadal va ser a la Universidad de Granada per formar part del tribunal de la tesi doctoral Aplicación de medidas bibliométricas para el anàlisis del àrea temàtica de odontología, de la doctoranda María Flor Martínez. Al seu torn, el passat 22 de desembre, Mario Pérez-Montoro va formar part del tribunal que va jutjar a la UPF la tesi de María Vállez, Exploración de procedimientos semiautomáticos para el proceso de indexación en el entorno web.