Professorat

Professors de la FIMA, a un congrés sobre igualtat de gènere a l’educació superior

Els professors de la FIMA Juanjo Boté i Maria Jose Masanet van participar els dies 16 i 17 de setembre de 2021 a la XI European Conference on Gender Equality in Higher Education que es va celebrar en línia. Aquesta conferència, que té caràcter biennal, va ser organitzada pels ministeris de Ciència i Innovació i el d’Universitats, la Universidad Politécnica de Madrid i l’European Network on Gender Equality in Higher Education.

Juanjo Boté va presentar la comunicació «The Gender and LGBTI+ dimension in Information and Documentation studies: a case study of the University of Barcelona» realitzada conjuntament amb les professores de la FIMA Núria Jornet, Maria Jose Masanet, Aurora Vall i Anna Villarroya. D’altra banda, Maria Jose Masanet va presentar la comunicació «How can the Gender & LGBTI+ perspectives be integrated into Media Studies? A participatory action research approach», realitzada amb les professores Margarida Carnicé, Maddalena Fedele i Anna Villarroya.

A les dues comunicacions es varen presentar resultats preliminars del projecte GENDIMS (Gender Perspective in Information and Media Studies) que aquest grup de professores estan portant a terme gràcies als ajuts de les convocatòries REDICE-20 i l’impuls a projectes multidisciplinaris del CRICC.