Professors i estudiants de la Facultat a ESSIS 2018, Graz (Àustria)

Els professors Juanjo Boté i Andreu Sulé i les estudiants Laura Avià, Laia Garcia i Carla Ollé del grau d’Informació i Documentació de la nostra Facultat han participat a la European Summer School on Information Science (ESSIS) 2018, que s’ha celebrat a Graz (Àustria) de l’1 al 6 de juliol de 2018.

ESSIS és l’escola d’estiu del projecte europeu EINFOSE, on participen les universitats de Graz, Hildesheim, Barcelona, Pisa, Osijek, Ljubljana, Borås i  Hacettepe.

L’Escola d’estiu introdueix futurs estudiants de màster o de doctorat en diferents disciplines de l’àmbit de les Ciències de la Informació. Durant la setmana s’han tractat qüestions com ara recuperació de la informació, web semàntic, introducció a la recerca científica i organització de la informació.