Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Projecció del documental «Al fossat», de Ricardo Íscar (20 d’abril)

abril 20, 2016 @ 9:00 - 10:00

El proper dimecres, 20 d’abril, a les 10 del matí, tindrà lloc a la Sala d’Actes la projecció del documental Al fossat, de Ricardo Íscar. Aquesta projecció s’emmarca en la mostra Camins per documentar la realitat, una selecció de documentals realitzats per professors del grau de Comunicació Audiovisual que tindrà lloc a la Facultat al llarg dels mesos d’abril i maig dins del cicle «De producció pròpia. L’obra dels professors de CAV a pantalla».

La sessió és clourà amb un col·loqui amb el director, on s’hi analitzarà també com els professionals aborden la fase de documentació prèvia (o simultània) a la realització d’un documental per al cinema o per a la televisió, amb la cerca de fonts orals, localitzacions, textos periodístics, científics, literaris o íntims, i imatges fixes o en moviment.

Mostra els detalls

Data: