• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Projecció del documental «Els internats de la por», de Ricard Belis (4 de maig)

maig 4, 2016 @ 9:00 - 10:00

El proper dimecres, 4 de maig, a les 10 del matí, tindrà lloc a la sala d’actes la projecció del documental Els internats de la por, del professor del grau de CAV, Ricard Belis, i Montse Armengou. Aquesta projecció s’emmarca en la mostra Camins per documentar la realitat, una selecció de documentals realitzats per professors del grau de Comunicació Audiovisual que tindrà lloc a la Facultat al llarg dels mesos d’abril i maig dins del cicle «De producció pròpia. L’obra dels professors de CAV a pantalla».

El documental Els internats de la por ens parla dels maltractaments, els abusos sexuals, l’explotació laboral i les pràctiques mèdiques dubtoses que van haver de patir les criatures tancades en internats durant el franquisme i el postfranquisme. Belis i Armengol són autors d’altres documentals sobre la infància i la joventut com a víctimes del franquisme: Els nens perduts del franquisme i Torneu-me el fill.

El documental ens parla dels maltractaments, els abusos sexuals, l’explotació laboral i les pràctiques mèdiques dubtoses que van haver de patir les criatures tancades en internats durant el franquisme i el postfranquisme. Ricard Belis és autor d’altres documentals sobre la infància i la joventut com a víctimes del franquisme: Els nens perduts del franquisme i Torneu-me el fill. – See more at: http://bd.ub.edu/noticies/estrena-dun-documental-de-ricard-belis-sobre-els-abusos-que-van-patir-els-nens-tancats-en-internats#sthash.U9DdKIQH.dpuf

La sessió és clourà amb un col·loqui amb el director, on s’hi analitzarà també com els professionals aborden la fase de documentació prèvia (o simultània) a la realització d’un documental per al cinema o per a la televisió, amb la cerca de fonts orals, localitzacions, textos periodístics, científics, literaris o íntims, i imatges fixes o en moviment.

Mostra els detalls

Data: