• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Projecció del documental Fràgils dins del Festival de Cinema i Drets Humans (20 de novembre)

novembre 17, 2018 @ 18:00 - 19:00

La Facultat organitza, el proper dimarts 20 de novembre, a les 13:00 a la Sala d’Actes, conjuntament amb el Festival de Cinema i Drets Humans de Barcelona, la sessió «El procés de producció de la seqüela d’un documental, 10 anys desprès de l’obra original», amb la projecció de la película Fràgils dels directors Oriol Gispert, Amanda Sans i Lluís Jené, i un debat posterior amb la presència dels directors del documental. Hi intervindrà també el director del Festival, Oriol Porta, productor i director audiovisual, que ha estat a més professor d’Intertextualitat i Audiovisual al grau de Comunicació Audiovisual de la Facultat.

Breu sinopsi del documental: El 2005 i 2006 es va filmar el naixement i el primer any de vida de 4 nenes de 4 continents. Totes elles tenien en comú la seva fràgil situació de pobresa extrema. A Libèria, Secret va néixer a casa perquè la seva mare Esther tenia por de sortir al carrer en plena nit; Noelia ho va fer a una posta perduda al sud de Bolívia on la seva mare Hilaria hi va arribar en moto; Alaishri, al nord de l’Índia, després d’una duríssima nit de part per a la seva mare Dukushri; i Daniela va néixer al terra d’un apartament de les afores d’Estocolm, Suècia, perquè la seva mare Micheline, immigrant indocumentada, tenia por d’anar a l’hospital i que la delatessin. 10 anys després, el documental torna a veure com estan aquelles nenes i quina és la situació de les seves famílies i els seus països. Hauran millorat les seves vides o, pel contrari, hauran empitjorat?

L’acte és obert a tothom. Us hi esperem!

.

Mostra els detalls