Campus

Projecte d’Innovació Docent sobre les capacitats persuasives de l’estudiant de CAV

La Facultat acull un nou projecte d’innovació docent: «Innovant en la millora de les capacitats persuasives de l’estudiant de Comunicació Audiovisual i en la construcció de la seva imatge i projecció professionals». El projecte acaba de ser aprovat a la darrera convocatòria del Programa de Millora i Innovació Docent de la Universitat de Barcelona (2016PID-UB/026), i és coordinat per la professora M. Ángeles García Asensio. Hi participen també els professors Carlos Aguilar, Jorge Franganillo, Anna Marquès, Paula Ortiz, Sandra Ruis, Lydia Sánchez, Javier Sanz, i lingüistes de l’equip de recerca EDAP (Estudis del Discurs Acadèmic i Professional (EDAP).