Activitats

Quarta edició de la Viquimarató a la Biblioteca de la Facultat

El dia 7 de maig es va celebrar la quarta edició de la Viquimarató d’Informació i Comunicació organitzada per la Biblioteca de la Facultat. La jornada es va desenvolupar a la Biblioteca entre les 12 i les 18h.

Respecte als assistents, al matí va destacar la participació dels estudiants de l’assignatura Recuperació d’informació del grau d’Informació i Documentació amb la professora Gema Santos i a la tarda la d’un nombrós grup d’estudiants del curs d’extensió de la Universitat de l’Experiència. En total hi van participar 45 persones.

Sessió del matí

Els assistents van seguir atentament la formació que va impartir el viquipedista Àlex Hinojo d’Amical Wikimedia, i van col·laborar editant diverses entrades de la Viquipèdia. També es va oferir un refrigeri a tots els editors al jardí de la Facultat.

La viquimarató va tenir repercussió a la xarxa, amb piulades emprant les etiquetes #Viquimarató i #BiblioWikis. Un any més, la Viquimarató d’Informació i Comunicació a la Biblioteca de la Facultat ha estat un èxit.

Sessió de la tarda