Quatre estudiants participen en un bootcamp als Alps francesos

Del 9 a l’11 de juliol, quatre estudiants de la Facultat han participat en un bootcamp organitzat per la Université Grenoble-Alps als Alps francesos. Laia Marín, Ferran Rodríguez, Iria Louzao i Isart Homar han compartit durant els tres dies, amb altres estudiants de la UB així com de la Universitat d’Uppsala (Suècia), la Universitat de Lodz (Polònia) i la mateixa Université Grenoble-Alps, formació i mentoria per a la innovació i l’emprenedoria.

Aquest bootcamp és una activitat del projecte Pepite-OZER finançat per EIT Health i coordinat per la universitat francesa. A la UB el coordinador és el professor Sergio Villanueva Baselga i també hi participa la professora Mª Ángeles García Asensio. La propera activitat serà una formació virtual sobre pitching online per a projectes d’innovació en salut.