Recollida d’aliments a la UB: 6, 7 i 8 de maig

Els propers dies 6, 7 i 8 de maig, la Universitat de Barcelona, a través del Comissionat per a Desenvolupament Social i Envelliment, i el Banc dels Aliments uneixen esforços per aportar recursos a persones del nostre entorn que necessiten ajuda.

Tots els membres de la comunitat universitària tenim l’oportunitat de col·laborar amb la campanya portant queviures als contenidors que estaran situats als vestíbuls de les Facultats. La Fundació Banc dels Aliments, que recollirà les donacions i les lliurarà a associacions i entitats benèfiques, ens recomana que hi duguem oli, llegums, arròs, pasta i conserves de peix. Per a més informació, podeu consultar la pàgina de les activitats de Voluntariat UB.

Si ho preferiu, també podeu donar aliments d’una manera molt ràpida i eficaç a través de l’enllaç: www.bancdelsaliments.org/ca/dona_aliments/_promo:49.