De re linguae

Recurs per aprendre o millorar idiomes estrangers: «Rosetta stone»

La UB posa a disposició de la seva comunitat (alumnat, professorat i personal d’administració i serveis) una eina d’aprenentatge de llengües estrangeres en modalitat virtual. Es tracta del recurs Rosetta stone, amb el qual es pot aprendre o millorar la competència en llengües estrangeres. Concretament, en 30 idiomes, i a diferents nivells, segons la necessitat de l’usuari.

Com que l’aprenentatge es porta a terme virtualment, cada interessat pot modular el seu ritme d’activitats a conveniència, de manera autònoma. Per als estudiants i PAS, la matrícula acaba l’1 de maig de 2023. La matrícula (53 euros) permet accedir al programa durant sis mesos. Si es completen 60 hores d’estudi, s’obtenen sis mesos més, gratuïts. Aquí hi ha més informació. Per al professorat, el seguiment d’aquest programa es pot fer amb molt bones condicions econòmiques (cal fer la preinscripció fins al 19 d’abril!).