Robatori a la FIMA

Aquesta és una d’aquelles notícies que ens hagués agradat de no haver de publicar mai. El passat cap de setmana del 3 i el 4 de juliol de 2021, la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals de la Universitat de Barcelona va patir un important robatori de material audiovisual i d’ordinadors i els assaltants van destrossar també mobiliari del centre.

El lladres van provocar un tall del subministrament elèctric per poder entrar a la Facultat. El dilluns 5 de juliol, la FIMA va estar tancada i va reobrir portes el dimarts 6 de juliol, un cop es va restablir el subministrament elèctric. La notícia ha aparegut a diversos mitjans, com ara aquesta informació de Betevé, que ofereix alguns detalls.

Els danys soferts han estat molt importants, però tota la comunitat de la FIMA així com del conjunt de la Universitat de Barcelona, estem fortament compromesos a posar tots els mitjans necessaris per tornar a oferir tots els serveis habituals el curs vinent, com fins ara.

Moltes gràcies a tothom per les mostres de suport rebudes!