Activitats

Seleccionades dues obres d’alumnes de CAV per al DOC-U del DocsBarcelona (20 de maig)

Dos documentals produïts per alumnes del nostre grau de CAV opten al premi DOC-U del Festival Internacional de Cinema Documental DocsBarcelona. Es tracta de Lugus, dirigit per Andrea Díaz, i Eterna promesa, de Marco Emiliani.

DOC-U és una secció del DocsBarcelona que està dedicada a la producció documental universitària a Catalunya i vol ser un espai d’exhibició per als estudiants del grau de Comunicació Audiovisual de les universitats catalanes. La millor producció s’endurà el Premi DOC-U, que consisteix en un 50 % de descompte en lloguer d’equip de rodatge patrocinat per 16nou i una subscripció digital anual a la revista Altaïr Magazine valorada en 60 €. Al final de la projecció, que tindrà lloc el 20 de maig a les 20.30 h, se celebrarà un col·loqui amb els directors.

Lugus ens parla de la tradició de la matança del porc a Galícia amb una mirada propera que aprofundeix en les emocions de les persones que mantenen viva la tradició, i Eterna promesa narra el viatge que fan els pelegrins descalços des de Tossa de Mar fins a Santa Coloma de Farners seguint la tradició del Pelegrí.