• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Seminari sobre recerca en patrimoni bibliogràfic (27 de maig)

maig 27, 2021 @ 15:00 - 16:00

En el marc del TFM del màster de Biblioteques i Col·leccions Patrimonials de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals, el dijous 27 de maig de 2021, a les 16 h, tindrà lloc un seminari adreçat als estudiants del màster, però obert a tothom. Es presentaran dues biblioteques patrimonials i es comentaran bones pràctiques en la realització dels TFM.

Per un cantó, Neus Verger (CRAI Biblioteca de Reserva) i Núria Altarriba (Biblioteca de Catalunya) presentaran aquests centres i suggeriran línies de recerca possibles. Així mateix, les exalumnes del màster Laia Navarro i Dolors Saumell presentaran els TFM que van realitzar sobre el llibre anglès a l’Espanya del segle XVIII i sobre la desamortització a la província de Tarragona, respectivament.

Vegeu el programa sencer en aquest enllaç. L’activitat tindrà lloc en línia, via BB Collaborate, i és oberta a tothom fent un clic aquí.

Mostra els detalls

Data: