• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Seminari Universitat i ODS (15 de novembre)

novembre 15, 2021 @ 15:00 - 16:00

Després de sis anys des de la proclamació de l’Agenda 2030 i dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS), on l’accés universal a la informació i la importància de l’educació són elements clau, un grup de professors de la FIMA estudien, dins del marc d’un projecte REDICE, la implicació de les universitats amb l’Agenda 2030 i els ODS.

En el marc d’aquest projecte REDICE20 tindrà lloc el seminari Universitat i ODS el dilluns 15 de novembre, de 16 a 17.15 h, presencialment a la sala de juntes de la FIMA i virtualment, via Zoom, a: https://ub-edu.zoom.us/j/92864756656?pwd=eTBFVGt3QXl6T3U4dlBSQ3M0RjhRZz09

Contrasenya: ODS (número de reunió: 928 6475 6656)

El programa és el següent:

• Presentació del projecte REDICE20. Mari Vállez, IP del projecte.
  • La visibilitat web de les universitats entorn dels ODS i l’Agenda 2030. Mari Vállez, professora de la Universitat de Barcelona.
  • L’Agenda 2030 i els objectius de desenvolupament sostenible a les biblioteques de les universitats públiques espanyoles. Montserrat Larios, directora de la unitat de Biblioteca i Documentació en Universitat de Lleida.
  • Anàlisi de la producció científica internacional sobre els ODS. Javier Guallar, professor de la Universitat de Barcelona.
  • Tractament dels ODS per les agències de notícies. Lucía Marina Perera Pérez, estudiant del Màster de Periodisme i Comunicació Digital de la UOC.
  • Formació sobre ODS. Mario Pérez-Montoro, professor de la Universitat de Barcelona.

L’accés és lliure. Esperem que sigui del vostre interès

Mostra els detalls

Data: