Professorat

Sergio Villanueva guanya un ajut Joan Oró de la Fundació Catalana per a la Recerca i Innovació (FCRI)

El professor Sergio Villanueva Baselga acaba de guanyar un ajut Joan Oró de recerca i divulgació en català de la Fundació Catalana per a la Recerca i Innovació (FCRI). L’ajut de 15.000 €, anomenat CanVIHa el rostre, té com a objectiu desenvolupar una campanya audiovisual en català per a Tiktok i Instagram amb narratives cocreades adreçada a la reducció dels estigmes internalitzats i promulgats derivats del VIH en gent jove a la vegada que promou eines de prevenció i conscienciació innovadores. Per aconseguir-ho, el projecte inclou el desenvolupament d’un procés de recerca i de cocreació de contranarratives desestigmatizants per part d’estudiants universitaris i persones que viuen amb el VIH (PPVIH) i, a partir d’aquest, la producció d’una campanya audiovisual per a xarxes socials.