Sessions informatives per als nous estudiants

Ha començat el procés de matrícula del curs 2018-2019 i els estudiants que han triat els graus de la Facultat com a la seva primera opció han passat aquests dies per la nostra Facultat a matricular-se. La Facultat els ha ofert sessions de benvinguda i informatives sobre el procés de matrícula i d’introducció als respectius estudis: el passat 13 de juliol del doble grau Infocom, el 16 de juliol del grau d’Informació i Documentació i el 17 de juliol del grau de Comunicació Audiovisual.

En tots els casos ha fet la benvinguda el degà Miquel Térmens i ha explicat el procés de matriculació la cap de secretaria administrativa M. Carme Rebellón, i han presentat una introducció als estudis, respectivament, Maite Comalat (tutora) per als estudiants d’Infocom, Aurora Vall (cap d’estudis) per als d’Informació i Documentació i Carlos Aguilar i Jorge Franganillo (vicedegà i cap d’estudis) per als de Comunicació Audiovisual.

La propera setmana continuarà la matriculació, en aquest cas, per als estudiants que han triat els nostres graus en altres opcions i encara hi ha una darrera fase de matriculació en el mes de setembre.

Benvinguts a la Facultat!

Sessió informativa per als estudiants d’IiD

Sessió informativa per als estudiants de CAV