Sessions informatives sobre programes de mobilitat internacional

La Universitat de Barcelona ha programat sessions informatives sobre els programes de mobilitat internacional pel proper curs 2023-24. Per una banda, hi haurà sessions del programa de Mobilitat Internacional Global UB Mobility, per a estades fora de la UE, i, per altra banda, el programa Erasmus, per a estades a la UE.

Aquesta setmana es faran dues sessions del programa de Mobilitat Internacional Global UB Mobility, en relació amb la convocatòria actualment oberta fins al 22 de novembre per sol·licitar fer una mobilitat el curs 2023-24:

Les sessions informatives sobre el programa Erasmus es duran a terme en cada facultat de la UB. La FIMA farà aquesta sessió el pròxim 14 de novembre a les 15.30 hores, a l’aula 210.
Podeu consultar més informació a l’apartat de Sessions Informatives i al Portal de Mobilitat Internacional.