Setmana de congressos a la Facultat: dia 11, #EDICIC2019 #ISKO2019bcn

L’onze de juliol de 2019 ha estat el tercer dia del IX Encuentro Ibérico de la Asociación de Educación e Investigación en Ciencia de la Información de Iberoamérica y el Caribe (EDICIC) i el primer dia del IV Congreso ISKO España-Portugal.

La jornada ha començat amb dues conferències de manera simultània: la de Jose Manuel Calabuig anomenada «Érase una vez un matemático, un informático y un documentalista: experiencia de tratamiento de datos abiertos de las administraciones públicas» i la de Roger Roberts, anomenada «Live in evidence – Representation – Meaning».

Per concloure el congrés EDICIC i com a obertura del congrés ISKO, el professor José Antonio Moreiro ha impartit la conferència «Si los nombres denominan las cosas, esto ya no es lo que era».

Al llarg del dia han tingut lloc diverses sessions de Comunicacions i Consorci Doctoral d’EDICIC així com de comunicacions i pòsters d’ISKO:

També s’ha organitzat la Reunió del Capítulo Ibérico ISKO, un espai obert d’intercanvi acadèmic i visites guiades per la Universitat der Barcelona. El dia ha conclòs amb el sopar de gala ISKO als jardins de l’edifici històric de la Universitat de Barcelona.

Conferència de Calabuig

Conferència de Roberts

Conferència de Moreiro

Sessió de comunicacions del congrés ISKO