Activitats

Setmana de congressos a la Facultat: dia 12, #ISKO2019bcn

El dia 12 de juliol de 2019 ha estat el darrer dia del congrés ISKO 2019 a la Facultat. Durant el matí han tingut lloc diverses sessions de Comunicacions de manera simultània.

A la tarda s’ha celebrat la taula rodona «Organització i recuperació d’informació en arxius audiovisuals», moderada pel professor de la Facultat Javier Guallar, amb la presència d’Eppo Van Nispen (Netherlands Institute for Sound and Vision), Montse Català (TVC), Eugenio López de Quintana (Atresmedia) i Virginia Bazán (RTVE).

A continuació s’ha celebrat l’acte de tancament del congrés i la jornada ha conclòs amb dos tallers: «Aplicaciones de la inteligencia artificial en archivos audiovisuales» a càrrec de Toni Vilalta (VSN) i «Visualización de información» a càrrec del professor de la Facultat Mario Pérez-Montoro.

Sessió de comunicacions

Participants de la taula rodona: Català, López de Quintana, Van Nispen, Guallar, Bazán.

Taller d’intel·ligència artificial de Toni Vilalta

Taller de visualització de Mario Pérez-Montoro