Sílvia Argudo i Pedro Rueda en una jornada sobre semipresencialitat

Dijous, 17 de gener, la Facultat va participar a la «6a Jornada del Professorat» de la Facultat de Dret, enguany centrada en la semipresencialitat i en la millora de la qualitat en aquesta modalitat de docència. La vicedegana Sílvia Argudo va presentar les característiques bàsiques i els primers resultats de l’opció semipresencial del grau d’Informació i Documentació, i Pedro Rueda va exposar els trets principals del disseny i el funcionament del màster semipresencial de Biblioteques i Col·leccions Patrimonials.

En la mateixa sessió, van intervenir Màrius Domínguez, en relació als grups semipresencials per a alumnes repetidors dels graus d’ADE i d’Economia, i Jaume Fernández, de la Facultat de Biologia, que va explicar l’experiència d’un projecte pioner d’innovació docent sobre semipresencialitat que es va dur a terme finals dels anys 90.