Sílvia Argudo participa en la Jornada de Professorat de Ciències de la Salut

El passat 30 de gener, la vicedegana Sílvia Argudo, l’alumne del grup semipresencial del grau d’Informació i Documentació Ramon Gabara, i Josefina Blasco, de la Facultat de Biologia, van participar com a ponents al taller «La semipresencialitat: bones pràctiques docents» que van coordinar el professor Joan Simon —de la Facultat de Farmàcia— i Mónica Arenas —del CRAI de la Facultat de Farmàcia— en el marc de les VII Trobades de Professorat de Ciències de la Salut. Hi van assistir 25 professors de diversos ensenyaments, i la sessió va girar a l'entorn de quatre eixos: conceptualització, perfil de l’alumnat i del professorat, metodologia docent i formació.

A la sessió del dia 1 de febrer, es van presentar les conclusions del taller, que ben aviat estaran disponibles al repositori digital de la UB, juntament amb la resta de material de les jornades.