• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Tallers FBiD (10 d’abril)

març 11, 2019 @ 17:30 - 18:30

La Facultat de Biblioteconomia i Documentació de la Universitat de Barcelona ofereix quatre tallers adreçats a alumnes de Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Superior, preferentment d’últim curs.

Els Tallers FBiD tenen com a objectiu poder conèixer la facultat de Biblioteconomia i Documentació, així com els tres graus que s’hi poden cursar: Gestió d’Informació i Documentació Digital, Comunicació Audiovisual i la doble titulació en Gestió d’Informació i Documentació Digital-Comunicació Audiovisual.

Per al curs 2018-2019 us oferim la possibilitat que grups d’estudiants realitzin tallers pràctics i participatius sobre temes específics dels nostres àmbits, conduits pel professorat de la facultat.

Els quatre tallers que oferim són:

Els cursos tenen una durada de 3 hores i mitja i s’imparteixen de 15.30 a 19 hores el dimecres 10 d’abril de 2019.

Més informació: http://www.ub.edu/futurs/bid-tallersfbid.html

Mostra els detalls