Campus

Tres projectes de graduats de Comunicació Audiovisual de la FIMA, a la Setmana del Talent

En el marc de la Setmana del Talent del Cluster Audiovisual, enguany, tres de quatre. De quatre projectes presentats al juliol per la nostra Facultat, tres han estat escollits per fer un pitching davant de professionals de la indústria de la ficció i del documental que, sobretot, cerquen talent i idees noves.

Els projectes de ficció escollits de la FIMA són de Maria Ribas i Roger Centeno, una sèrie de televisió, Cinco mujeres en la calle, i dels estudiants graduats d’Infocom Gerard López i Noemí Llopart, un llargmetratge titulat La caja de Robles. El projecte de no-ficció que es presenta és de Daniel Molina, un documental d’una hora, La última farándula del Raval.

«En les cinc edicions hem enviat 12 projectes. Sens dubte, és la millor collita que hem fet en cinc anys», diu Anna Marquès, coordinadora de FIMA amb el clúster.

La Setmana del Talent es celebrarà la primera setmana de desembre de 2020, al CCCB.