Activitats

Últimes xerrades a IiD: Agnès Gelpí, del Servei de Biblioteques de la Diputació, i Sílvia Argudo, responsable del SAIQU de la Facultat

Aquests dies, tenen lloc les darreres xerrades adreçades als estudiants de l’assignatura Avaluació i qualitat del grau d’IiD.

El passat divendres, 13 de maig, Agnès Gelpí, tècnica de la Unitat d’Estadístiques i Qualitat de la Gerència de Serveis de Biblioteques de la Diputació de Barcelona, va fer una xerrada que portava per títol «El servei de biblioteca pública i l’avaluació: l’aposta de la Gerència de Serveis de Biblioteques». Agnès Gelpí va explicar les raons per les quals cal avaluar en el context de les biblioteques públiques i va presentar els principals projectes en els quals el servei de Biblioteques participa activament: el valor social de la biblioteca pública, el Cercle de Comparació Intermunicipal de Biblioteques i els Tallers Rutlla, entre d’altres.

Avui, divendres 20 de maig, la professora Sílvia Argudo, presidenta de la Comissió de Qualitat de la Facultat, ha fet la xerrada «El sistema de qualitat de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació». Seguint una tècnica de ludificació que ha estat molt ben valorada pels alumnes, ha presentat el Sistema d’Assegurament Intern de la Qualitat (SAIQU) de la Facultat.