Un nou viatge dels estudiants de la UdE acomboiats per Maria Elvira: Burgos

Entre els dies 22 i 27 de gener, la professora Maria Elvira i un nodrit grup d’alumnes del curs Biblioteques i Arxius en l’Era Digital que imparteix la Facultat en el marc de la Universitat de l’Experiència (UdE) —als quals s’han sumat un bon nombre d’estudiants d’altres promocions— van ser a Burgos per conèixer institucions culturals, arxius i biblioteques.

Com de costum, els nostres infatigables viatgers van visitar una pila de centres, entre d’altres, la biblioteca pública, el museu, els arxius municipal i diocesà, la Cartuja de Miraflores, Santo Domingo de Silos, els monestirs de San Francisco, de la Vid, i de las Huelgas, l’església de San Nicolás amb el seu impressionant retaule, els jaciments d’Atapuerca i el Museo de la Evolución Humana, i, com no podia ser d’altra manera, la catedral.

Amb aquesta nova expedició, els viatges dels estudiants de l’Experiència organitzats per la professora Maria Elvira ja s’han convertit en una tradició del tot consolidada que arriba a la vuitena edició: Roma (2012), Sevilla (2013), Madrid (2013), Salamanca (2014), Valladolid (2015), Granada (2016) i Portugal (2017).

.