Visita conjunta d’IiD i CAV a Televisió de Catalunya

El dissabte, 5 d'abril, els alumnes d'Avaluació i qualitat, del grau d'IiD, i els de Documentació audiovisual, del grau de CAV, van visitar amb els professors Javier Guallar i Jorge Franganillo el centre de documentació de Televisió de Catalunya.

La visita va tenir dues parts. Primer, la documentalista Imma Rull va fer una xerrada, on va mostrar el modern sistema de tractament documental de les imatges amb què s'aborda la tasca diària de la documentació audiovisual. Tot seguit, Imma Rull i Joana Monreal van guiar els visitants per les instal·lacions de la cadena: des del departament de Documentació, fins a la redacció d'informatius, les sales de control i el nou plató virtual del Telenotícies.