Visita de Margarethe Karl-Goodwin de la WU

El passat dimecres, 29 de maig, ens va visitar Margarethe Karl-Goodwin, de la Wirtschaftsuniversität Wien (Vienna University of Economics and Business), en el marc del projecte Erasmus+ Staff Mobility. Està realitzant la seva estada al Servei d’Atenció a l’Estudiant (SAE) de la UB per conèixer les activitats que s’hi realitzen en relació amb els estudiants de nou accés a la universitat (tutories, sessions d’orientació, etc.).

El PAT d’Informació i Documentació, pioner a la UB, iniciat el 2005 amb la diplomatura i consolidat amb el grau, compta amb el reconeixement dels professionals de l’àmbit. És per això que des del SAE van proposar-li la visita a la nostra Facultat per conèixer de primera mà una bona pràctica. Margarethe Karl-Goodwin, acompanyada d’Anna Lluch i Laura Belmonte del SAE, va entrevistar-se amb Aurora Vall, cap d’estudis i coordinadora del PAT d’ID.