Visita d’una delegació de la Universidad Javeriana, de Bogotà

El passat dia 23 de maig de 2022 va visitar la FIMA una delegació de la Universidad Javeriana, de Bogotà, que és la universitat privada de més prestigi a Colòmbia i una de les millors de Llatinoamèrica. Maria Adelaida Farah, vicerectora d’Extensión y Relaciones Interinstitucionales, i Marisol Cano, degana de la Facultad de Comunicación y Lenguaje, es van entrevistar amb el degà Miquel Térmens i amb Aurora Vall, cap d’estudis del grau de Gestió d’Informació i Documentació Digital. Aquesta facultat de la Javeriana té una estructura similar a la nostra, amb estudis de gestió de la informació i estudis de comunicació social, i per aquesta raó es van explorar possibles vies de col·laboració per la banda de GIDD.