Activitats

Visites a biblioteques públiques dels estudiants de primer d’Informació i Documentació i Infocom

Els alumnes de l’assignatura Introducció als sistemes d’informació i documentació (ISID) del grau d’Informació i Documentació i del doble grau Infocom, van visitar, dimecres passat, tres biblioteques públiques: Joan Miró, de Barcelona; Vall d’Alfatà, de Santa Susanna, i Santiago Rusiñol, de Sitges. En tots els casos, les directores dels centres reberen els estudiants i els donaren diverses explicacions. Amb les visites que es porten a terme al llarg del curs, els estudiants tenen l’oportunitat de comprovar sobre el terreny el funcionament dels diferents tipus d’equipaments i de contactar directament amb els professionals que els porten.

Visita a la Biblioteca Joan Miró