Activitats

Vols assistir al congrés d’estudiants BOBCATSSS 2015?

Del 28 al 30 de gener de 2015, tindrà lloc a Brno (República Txeca) BOBCATSSS 2015, el congrés internacional d’estudiants d’IiD. El tema d’aquesta edició de BOBCATSSS és «Innovation, design and participation» i ara ha arribat el moment de plantejar-se la possibilitat de presentar-hi una contribució. S'hi pot participar en diferents modalitats: comunicació (talk), taller (workshop), pòster, o Pecha Kucha. En aquest document, hi ha les instruccions detallades, però convé recordar que el termini de presentació de resums acaba el dia 1 de setembre, i que fins al 30 de juny hi ha la possibilitat de formalitzar la inscripció al congrés a un preu reduït (70 euros).

Un detall important: la Facultat donarà un ajut econòmic a les contribucions d’estudiants que hagin estat acceptades pel comitè científic!