Workshop del màster en Gestió de Continguts Digitals a Interactius

El passat 14 de juny, alumnes i professors del màster en Gestió de Continguts Digitals varen visitar les instal·lacions de l’empresa Interactius, una agència digital dedicada a l’estratègia de negoci, la investigació d’usuaris, el disseny UX, el desenvolupament de productes i serveis digitals.
A la visita, el personal d’Interactius va explicar l’estructura de l’empresa, el model de negoci i la metodologia de treball. Aquesta darrera part la van il·lustrar amb el cas real de redisseny de la intranet d’una empresa especialitzada en la distribució de recanvis per a tallers d’automòbils.
La segona part de la visita va transcorre en el seu UX Lab, un laboratori d’usabilitat i experiència d’usuari que permet dur a terme tècniques d’investigació i avaluació dels processos de disseny centrat en l’usuari: des de sessions en grup pròpies del design thinking, fins test d’usabilitat amb usuaris finals. Alumnes i professors van realitzar una sessió d’eye tracking amb la posterior anàlisi de les dades obtingudes.