Activitats

Xerrada de David Domingo, del CRAI de la URV, al Grau d’Informació i Documentació

El passat dijous dia 8 d’abril de 2021, David Domingo, tècnic del CRAI Campus Catalunya de la Universitat Rovira i Virgili (URV), va fer una xerrada en el marc de l’assignatura optativa Serveis a usuaris amb necessitats especials, de tercer curs del grau d’Informació i Documentació.

Domingo va explicar, des del seu coneixement directe i des de la seva experiència professional, com hauria de ser un CRAI inclusiu. La proposta parteix del Treball final de màster del màster de Gestió i Direcció de Biblioteques i Serveis d’Informació de la FIMA que va presentar el passat setembre. Aquest treball duia per títol Propostes per assolir un CRAI inclusiu: serveis accessibles per a tots els usuaris del CRAI de la Universitat Rovira i Virgili.

Una xerrada imprescindible per entendre les necessitats dels usuaris amb algun tipus de discapacitat en un entorn de biblioteca universitària i que va acabar amb un debat molt interessant i enriquidor.