Campus

Xerrada de M. Hortènsia Álvarez Suau sobre biblioteques universitàries i benestar

En el marc de l’assignatura optativa Serveis a usuaris amb necessitats especials del grau en GIDD, el 4 de maig de 2023, M. Hortènsia Álvarez Suau, cap de la Biblioteca de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), va presentar un projecte sobre la importància i la necessitat de procurar el benestar dels usuaris entre les funcions de les biblioteques universitàries. Tot just ara acaben d’inaugurar a la Biblioteca de Vilanova un espai de benestar que s’emmarca en aquesta línia (Deixa de seguir la línia, dedica’t uns Punts suspensius).