• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Xerrada del productor Oriol Gispert sobre la Setmana del Talent Audiovisual (5 d’abril)

abril 5, 2018 @ 12:00 - 13:00

El Clúster Audiovisual de Catalunya organitza la Setmana del Talent Audiovisual, un espai per crear ponts entre els professionals del sector i el talent emergent. La Setmana del Talent conté un pitching de projectes universitaris davant d’una taula de productors de la indústria audiovisual. Totes les universitats catalanes són sòcies del Clúster.

El dia 5 d’abril de 2018, el productor Oriol Gispert (La Lupa Produccions), tutor dels tallers de pitching que s’organitzen abans del Pitching Universitat-Indústria, vindrà a la Facultat per parlar als estudiants de CAV de les activitats del Clúster, de la Setmana del Talent i del Pitching Universitat-Indústria, i per incentivar-los a presentar-hi projectes. La xerrada tindrà lloc a l’aula 309, d’11.30 a 13 h, en el marc de les assignatures TFG i Projectes 2, però està oberta a tots els estudiants de CAV que hi estiguin interessats.

Mostra els detalls

Data: