Xerrades de professionals, en el marc del «Passaport a la professió»

El passat 14 de desembre de 2022 va tenir lloc, a la sala d’actes de la FIMA, la tradicional Jornada de Sortides Professionals que la Facultat organitza en el context del Passaport a la professió i en el marc de l’assignatura Biblioteques, arxius i centres de documentació de primer curs del grau en Gestió d’Informació i Documentació Digital

Aquesta vegada els assistents van poder conèixer tres trajectòries professionals ben diferents. Des de Madrid, Míriam Garriga, graduada d’InfoCom que treballa a RTVE, es va connectar en línia i va compartir la seva experiència i la seva feina gestionant els continguts audiovisuals. Aina Pla, graduada d’ID que treballa a Seidor Analytics (Business Intelligence y Analytics) i Gerard Soler, també graduat d’ID i actualment director de la Biblioteca Municipal de Santa Eulàlia de Ronçana, ho van fer des de la sala d’actes i, des de feines ben diferents, van posar en evidència la utilitat dels estudis i les múltiples possibilitats laborals que ofereixen.

Els alumnes de primer curs i alguns d’altres cursos que també han assistit han intervingut per conèixer més a fons algunes de les idees que han sorgit durant la Jornada.