Cloenda del curs superior de Ciència Oberta: promoció, suport i avaluació

Data: dijous 27 d’octubre a les 17h.

Organitza: Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals

Lloc: Aula Jordi Rubió i Balaguer (210) de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals.

Inscripció: Acte presencial, inscripció a l’enllaç

El dijous 27 d’octubre se celebrarà la Cloenda del curs superior de Ciència Oberta: promoció, suport i avaluació, de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals (Universitat de Barcelona). Comptarem amb la participació de Mercè Crosas, secretària de Govern Obert de la Generalitat, que ens presentarà la conferència “Més enllà de les dades obertes: col.laboració amb objectes de recerca”.

Programa:

17:00 h – Paraules de benvinguda del rector de la Universitat de Barcelona, Dr. Joan Guàrdia.17:10 – Presentació de la conferenciant a càrrec de Lluís Anglada, director de l’Àrea de Ciència Oberta del CSUC.

17:15 h – Conferència a càrrec de Mercè Crosas, secretària de Govern Obert de la Generalitat de Catalunya (perfil acadèmic: https://scholar.harvard.edu/mercecrosas/biocv)

18:00 h – Debat amb l’alumnat del curs i amb els assistents moderat per Lluís Anglada.

18:45 h – Tancament de l’acte a càrrec de Gema Santos, codirectora del curs “Ciència Oberta: promoció, suport i avaluació”.

CRICC CRICC

Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals