Vés al contingut

Els Dimecres del CRICC: “la transferència amb la Fundació Bosch i Gimpera”

Els Dimecres del CRICC – 15 de juny: la transferència amb la Fundació Bosch i Gimpera

El proper “Els Dimecres del CRICC” es dedicarà a la transferència del coneixement i ens permetrà conèixer millor a la Fundació Bosch i Gimpera. Serà el proper 15 de juny de 15:30 a 17:30 a la Sala de Juntes. Aquest acte està co-organitzat entre el CRICC i el Departament de Biblioteconomia, Documentació i Comunicació Audiovisual. Podeu veure el programa en el fitxer adjunt.

Comptarem amb Xavier Testar, delegat del rector per a la innovació i la transferència, la Anna Villarroya, directora del CRICC, Salvador Mena, Responsable de Àrea de Recerca per Contracte a la Fundació Bosch i Gimpera i la Laia Crespo, Project Manager de Recerca per Contracte a la Fundació Bosch i Gimpera. També amb els casos d’èxit del Dr. Jordi Vitrià Marca, Facultat de Matemàtiques i Informàtica, i dels nostres companys el Dr. Pedro Rueda i el Dr. Hibai Lopez-Gonzalez.

Aquesta activitat, a més a més, està acreditada per l’Institut de Desenvolupament Professional (IDP-ICE). Us agrairíem molt si us podeu registrar al següent link:

CRICC CRICC

Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals