Seminari sobre “Biblioteques públiques i lectura digital”

Data: 19 d’octubre, a les 17 h

Lloc: Sala de Juntes de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals (Universitat de Barcelona)

Organitza: CRICC

Inscripció: Formulari d’inscripció.

Es presentaran experiències sobre la lectura digital en biblioteques públiques.

Ponents:

• Biblioteche, lettura, intelligenza artificiale: il progetto di un nuovo modello di biblioteca pubblica. Maurizio Vivarelli. Università di Torino.
  • Clubs de lectura virtuals a Biblioteques de Barcelona. César Moreno Villanueva. Direcció d’Acció Cultural i Educativa, Biblioteques de Barcelona.
  • eBiblioCAT: experiència d’una plataforma pública de continguts digitals per als usuaris del Sistema de Lectura Pública de Catalunya. Servei de Biblioteques del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.

Modera: Maite Comalat, professora de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals.

CRICC CRICC

Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals