Vés al contingut

Presentació del llibre «Gender and Cultural Mediation in the Long Eighteenth Century»

Coordinat per Mónica Bolufer, Laura Guinot-Ferri i Carolina Blutrach.

Presentació a càrrec de Diana Roig Sanz (Coordinadora de GlobaLS, IP del projecte ERC StG MapModern “Redes Sociales del Pasado”)

Amb la participació de Laura Guinot-Ferri (Universitat de València) i la moderació de la taula per Pedro Rueda Ramírez.

– 9 de setembre de 2024, 16 h.

– Sala de Juntes (206), Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals

Podeu llegir el llibre i descarregar-lo gratuïtament aquí.

Podeu registrar-vos a la presentació online en directe aquí.

Sobre el llibre:

Aquest llibre d’accés obert explora les dimensions transnacionals i transoceàniques del debat sobre el gènere i l’agència i mediació culturals de les dones en el llarg segle XVIII. El seu objectiu és descentrar les perspectives de les geografies tradicionals de la Il·lustració, fent èmfasi en les transferències culturals entre el sud d’Europa i la resta d’Europa, així com amb les Amèriques; centrant-se en una varietat de mediadors culturals: autores, traductores (i traductors), lectores, viatgeres i divulgadores; i examinant diverses fonts escrites i visuals: des de correspondència, relats de viatges i assaigs filosòfics fins a novel·les, òpera i retrats.

CRICC CRICC

Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals