Vés al contingut

El professor Juan-José Boté defensa la seva segona tesi doctoral a Hildesheim (Alemanya)

El passat 24 d’octubre de 2022, el professor de la FIMA i membre del CRICC Juan-José Boté va defensar la seva segona tesi doctoral a la Universitat de Hildesheim (Alemanya) a la Facultat de Lingüística i Ciències de la Informació. La tesi porta per títol: “Integrating mixed methods to analyse information in the use of educational videos in higher education”.

La tesi, de caràcter metodològic, ha permès crear un model de vídeo educatiu a la xarxa social YouTube basat en l’estudi del comportament d’estudiants i professors en cercar vídeos educatius. Aquest model s’ha validat pels dos col·lectius en ciències socials. L’acte de la defensa va consistir en 40 minuts d’exposició i una hora i mitja de debat amb el tribunal. El debat es va centrar en l’aplicació de les diverses metodologies que el professor Boté ha aplicat a la seva tesi per tal d’obtenir un model de vídeo com a producte informacional.

CRICC CRICC

Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals