El treball del documentalista researcher en una sèrie de televisió de ficció

Lillo, Sonia; Guallar, Javier (2020). “El documentalista researcher y la gestión de derechos de obras musicales en una serie de ficción. El caso de ‘Foodie Love’”. Cuadernos de Documentación Multimedia, n. 31, e72590. https://doi.org/10.5209/cdmu.72590

L’article presenta l’estudi de cas de les funcions del professional “documentalista researcher” en la sèrie de televisió de ficció Foodie Love, creada i dirigida per Isabel Coixet. A partir d’aquest cas concret, es descriu com és la feina d’un professional documentalista en cadascuna de les fases de producció de la sèrie, i s’analitza amb detall tot allò relacionat amb la gestió dels drets d’autor de les obres musicals, com ara els tipus de drets -els editorials i els fonogràfics- i les principals fonts d’informació per a aquesta activitat professional.

CRICC CRICC

Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals